loading...
وب یو | سایت تفریحی سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
amir بازدید : 126 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds 4.0.0 برای PC 274114

ngry Birds (انگری بردز) بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۲ میلادی می باشد که دارای ۳۰۰ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

امروز ، نسخه جدید این بازی Angry Birds عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید بازی Angry Birds برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از سایت وب یو به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.                                                                                                                          

 

saeed بازدید : 110 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست برای شما فیلم آموزشی کمیابی را قرار داده ایم که در نوبه خود بی نظیر است و آن چیزی نیست جزء یک مربی تازه کار به نام مسی! لیونل آندرس مسی  فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقاته کالج هلند باهوش ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد. مسی چهار بار برنده توپ طلای اروپا و جهان و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان برگزیده شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹ ۲۰۱۰،، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بوده‌است و از این حیث رکورددار است.شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا در بازی‌های رسمی به شمار می‌آید. او در سال ۲۰۱۲ توانست صاحب رکورد بیشترین گل زده در یک سال با ۹۱ گل شود. البته این رکورد را فیفا ثبت نکرد. هم اکنون می توانید این کلیپ زیبا را از میهن دانلود دریافت نماییداو یکی از اعضای تیم ملی جوانان آرژانتین در جام جهانی جوانان ۲۰۰۵ بود که توانستند قهرمان آن مسابقات شوند. او در آن مسابقات بهترین بازیکن و همچنین بهترین گلزن آن مسابقات شد. مسی در المپیک پکن نیز به همراه تیم المپیک آرژانتین به مقام قهرمانی دست یافت. او تیم ملی کشورش را در تورنمنت‌هایی همچون جام‌های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ و مسابقات کوپا آمریکا در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ همراهی کرده‌است.

saeed بازدید : 122 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

Ntfs Drive Protection نرم افزاری بسیار کارآمد برای قفل کردن و غیرقابل ویرایش ساختن اطلاعات درون انواع حافظه های قابل حمل با فرمت ntfs می باشد. بدین ترتیب کاربران میتوانند با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل ها و پوشه های درون حافظه های فلش و انواع دیگر حافظه های قابل حمل usb با فرمت ntfs را غیرقابل ویرایش سازند چرا که با قفل شدن توسط نرم افزار Ntfs Drive Protection دیگر قابلیت تغییر در آنها و یا ساخت پوشه و فایل جدید درون حافظه usb مقدور نیست و تنها میتوان از اطلاعات درون آن استفاده کرد. این روش باعث می شود حافظه های usb به هیچ وجه ویروسی نشوند و مهم نیست که حافظه درون کامپیوتری با ویروس باشد یا بدون ویروس چرا که هیچ نگرانی جهت ویروسی شدن آن نخواهد بود. نرم افزار در کنار قابلیت قفل کردن کل اطلاعات ، میتواند فولدری درون حافظه را مشخص کند که قابلیت خواندن و نوشتن را داشته باشد که البته این موضوع دچار نقص امنیتی است ، البته به فایل های قفل شده صدمه ای نخواهد رسید. توجه کنید که قفل شدن حافظه موجب قفل شدن آن در تمامی سیستم ها خواهد شد و نیازی به نصب بودن نرم افزار Ntfs Drive Protection برروی کلیه سیستم ها جهت فعال بودن قفل نیست. از بین رفتن قفل نیز تنها به وسیله همین نرم افزار مقدور است. فرایند قفل شدن بسته به حجم اطلاعات زمان بر خواهد بود

 

saeed بازدید : 607 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

 نام مستند : How Hackers Changed the World

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : ۵۸ دقیقه

حجم : ۱۷۵ مگابایت

کیفیت : HDTV

IMDB

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : یک مستند در مورد عملکرد و باورهای خود شرح "hacktivist" جمعی ، به همراه مصاحبه با نویسندگان و دانشمندان …

web-you بازدید : 118 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (1)

 

JPEG Imager 2.5.2.459 کاهش حجم تصاویر

 

 

JPEG Imager 2.5.2.459 نرم افزاری مفید و کاربردی که بدون افت کیفیت، تصاویر JPEG شما را فشرده میکند و شما میتوانید بالاترین درصد فشردگی را بدون افت کیفیت بدست آورید. در این ابزار شما با تغییر دادن میزان روشنایی، شفافیت، کانال های رنگی، وضوح و تاری عکس ها میتوانید به حجم دلخواه خود برسید، تغییرات انجام شده بر روی عکس ها به صورت بلادرنگ قابل مشاهده خواهند بود به این معنی که با تغییر هر یک از پارامترها شما نتیجه تغییرات را بلافاصله مشاهده میکنید.

 

 

 

برای دانلود نرم افزار JPEG Imager 2.5.2.459 کاهش حجم تصاویر به ادامه مطلب برید. 

 

 

 

saeed بازدید : 102 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

 

این یک بازی بی نظیر است که شما ممکن است تا کنون در زندگی خود بازی کرده باشید

در این بازی با استرازی خود گیاهان را طوری بچینید

تا بتوانید از خانه در مقابل زامبی ها مقابله کنید

 

برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

amir بازدید : 96 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

 

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم و معتبر BlackBox |

| Ram Fix برای اجرای بازی با رم کمتر از ۶ GB اضافه شد … |

 

Call of Duty Ghosts نسخه جدید بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص محسوب می شود. این بازی توسط کمپانی Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های کال اف دیوتی آشنایی دارید. سری بازی های ندای وظیفه از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر سخت سری بازی های بتلفیلد هستند. پس از موفقیت های نسخه های پیشین و به خصوص دو سه نسخه قبلی, سازنده بازی تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید را با تحولات زیادی با نام بازی Call of Duty Ghosts روانه بازار کند تا این سری از بازی های بیشتر در دل گیمرها جای بگیرد.

روند داستان بازی Call of Duty Ghosts با نسخه های قبلی بسیار تفاوت پیدا کرده است بهتر است بگوییم که ادامه نسخه های قبلی نیست. داستان این نسخه توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم. داستان بازی Call of Duty Ghosts از آنجایی شروع میشود که ده سال از فاجعه که بر آمریکا رخ داده است میگذرد و دیگر کسی این کشور را ابر قدرت نظامی جهان نمیداند و همه منابع از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است و حالا کشورهای آمریکای جنوبی به ابر قدرت نظامی تبدیل شده اند و قصد حمله به آمریکا را دارند تا باقی مانده منباع این کشور ار غنیمت ببرند. حالا گروهی از سربازان باقی مانده special ops forces تصمیم میگیرند به سردستگی دو بردار, که نقش اصلی گروه Ghosts را دارند جلوی حمله دشمن را به خاک کشورشان بگیرند. و در کل هدف اصلی این گروه عدم نابودی آمریکا است.

 

از ویژگی های دیگری که به بازی Call of Duty Ghosts اضافه شده و حتی در نسخه های قبلی نبوده است این است که شما میتوانید از سگ ها به عنوان کمک استفاده کنید. شما میتوانید به وسیله ای که به گردن سگ ها بسته شده است آن ها را کنترل کنید و به وسیله ی آن ها به جاهایی که نمیتوانید نفوذ کنید و یا خطرناک است رفته و عملیات های خود را انجام دهید. پس اگر از علاقمندان به سری بازی های ندای وظیفه هستید فرصت دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود از دست ندهید.                                                                                                                                   

web-you بازدید : 133 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

 

\"معرفی

 

در این پست ، تصمیم دارم چند تا سایت ها رو به شما معرفی کنم که بتونید اسمتون یا هر متنی رو به شیوه های مختلف بنویسید

 

اینم چند تا نمونه:

 

 

[̲̅w̲̅][̲̅e̲̅][̲̅b̲̅]-[̲̅y̲̅][̲̅o̲̅][̲̅u̲̅]

 

 

▂▃▄▅▆▇█▓▒░web-you░▒▓█▇▆▅▄▃▂

 

 

[̲̲̅̅w̲̲̅̅e̲̲̅̅b̲̲̅̅-̲̲̅̅y̲̲̅̅o̲̲̅̅u̲̲̅̅]

 

 

ˋˏwˎˊˋˏeˎˊˋˏbˎˊˋˏ-ˎˊˋˏyˎˊˋˏoˎˊˋˏuˎˊ

 

  

برای رفتن به سایت ها به ادامه مطلب برید.

 

 

تعداد صفحات : 12

درباره ما
سلام به سایت وب یو خوش آمدید! این سایت سعی دارد تمامی مطالبی که مورد نظر شماست در سایت قرار دهد . به امید روزی که مورد رضایت شما قرار بگیریم!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 597
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 519
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 19,576
  • بازدید کلی : 116,922
  • کدهای اختصاصی