loading...
وب یو | سایت تفریحی سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
amir بازدید : 186 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (2)

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs PC -RELOADED

Watch Dogs DLC Unlocker-RELOADED Added

Watch Dogs Update v1.03.471-RELOADED Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

 دانلود بازی Watch Dogs برای PC

amir بازدید : 332 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

سرانجام انتظار چندین ساله طرفداران به پایان رسید و نام Grand Theft Auto V وارد لیست اچیومنت ها و تروفی های کنسولمان شد. به همین علت دیگر نمی خواهیم سر شما را با توضیحات بیشتر و از این جور حرف ها که آخرین قسمت این سری کی منتشر شده و چه عملکردی داشته ( به دلیل این که دیگر همه شما با GTA آشنا دارید) درد بیاوریم و یکراست سراغ نقد این عنوان جهان آزاد می رویم. راک استار در طول یکی دو سال گذشته، قول ها و ادعاهای زیادی در مورد بازی خود داشته و حال باید دید سرانجام این همه امید راک استار به کجا رسیده است.

نام: Grand Theft Auto V

سازنده: Rockstar North

ناشر: Rockstar Games

سبک: Action/Adventure

پلتفرم ها: Xbox 360,  PS3

بازی gta v برای pc

amir بازدید : 121 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Battlefield 4 برای PCداستان بازی دنباله‌روی همان فرمول همیشگی شوترهای امروزیست! ایالات متحده در یک سو و جمهوری فدرال روسیه نیز در سویی دیگر در حالی که اتفاقاتی که در شانگهای برای تیم “سنگ قبر” (Tombstone) رخ می‌دهد کاتالیزور اصلی داستان در BF4 است.این گروه متشکل از چندین میهن پرست امریکایی است که رهبرشان شخصی به نام Daniel Recker است.همان کسی که باکس آرت بازی به عکسش مزین شده است و در تریلرها صدای او را می‌شنویم.بازی‌کن نقش “رکر” را برعهده می‌گیرد که وظیفه دارد همراه با تیم سه نفره‌اش اعضای ارشد و پرنفوذ آمریکایی و برخی ژنرال‌های ارشد را که توسط سرباز های چینی به گروگان گرفته شده اند و در شهر شانگهای نگهداری می شوند را پیدا کرده و آن ها را از این شهر پرجمعیت فراری دهند که در حین این عملیات ماجراهای داستان پیچیده‌تر می‌شوند.مسائل شخصی و زندگی خصوصی تیم “سنگ قبر” به عنوان مهم‌ترین رکن بازی ایفای نقش می‌کنند.

amir بازدید : 386 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.2.1 برای PC

Angry Birds Star Wars 2 1.2.1 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای کامپیوتر می باشد. این بازی Angry Birds در سبک استراتژیک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Rovio Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های پرندگان خشمگین آشنا هستید بازی که تاکنون به جز این نسخه شش نسخه از آن منتشر شده است. پس از این که سازندگان بازی نسخه اول Angry Birds Star Wars را بر اساس سری فیلم های معروف و محبوب جنگ ستارگان ساختند و در دل گیمرها جا گرفت تصمیم گرفتند نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars 2 منتشر کنند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 یکی ازمهمترین تغییرات که Rovio انجام داده است این است که شما علاوه بر این که میتوانید از شخصیت های معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader استفاده کنید,  میتوانید برای اولین باز خوک ها را هم انتخاب کنید و با آن ها به جنگ با پرندگان خشمگین بپردازید. در بازی Angry Birds Star Wars 2 بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. پس اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی های پرندگان خشمگین هستید هم اکنون میتوانید بازی Angry Birds Star Wars 2را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

amir بازدید : 124 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.5.0 برای pc

Angry Birds Star Wars 1.5.0  نسخه جدید جنگ ستارگان (استار وارز) برای کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

در بازی Angry Birds Star Wars شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی Angry Birds Star Wars شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

amir بازدید : 175 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Seasons 4.0.1 برای PC

Angry Birds Seasons 4.0.1 انگری بردز فصول ،نسخه جدید این بازی محبوب و فوق العاده زیبا برای کامپیوتر PC آماده دانلود می باشد که دوست داران Angry Birds Seasons بازی میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند. بازی angry birds seasons برای تمام نسخه های ویندوز است و با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش میدهد. شما هم اکنون می توانید آخرین و جدیدترین ورژن بازی angry birds seasons انگری بردز سیزن را به صورت رایگان از وب یو دانلود دریافت نمایید.

 

amir بازدید : 126 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds 4.0.0 برای PC 274114

ngry Birds (انگری بردز) بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۲ میلادی می باشد که دارای ۳۰۰ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

امروز ، نسخه جدید این بازی Angry Birds عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید بازی Angry Birds برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون از سایت وب یو به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید.                                                                                                                          

 

amir بازدید : 96 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC

 

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم و معتبر BlackBox |

| Ram Fix برای اجرای بازی با رم کمتر از ۶ GB اضافه شد … |

 

Call of Duty Ghosts نسخه جدید بازی کال اف دیوتی است که یک بازی اکشن در سبک شوتر اول شخص محسوب می شود. این بازی توسط کمپانی Infinity Ward و Neversoft Entertainment ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Activision برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360 و همچنین کنسول های نسل هشتم یعنی XBOX ONE / PS4 و Wii U عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های کال اف دیوتی آشنایی دارید. سری بازی های ندای وظیفه از آن دسته از بازی هایی هستند که از اولین نسخه تا به الان در دل گیمرها جا باز کرده اند و یکی از رقیب های سر سخت سری بازی های بتلفیلد هستند. پس از موفقیت های نسخه های پیشین و به خصوص دو سه نسخه قبلی, سازنده بازی تصمیم گرفت تا نسخه ی جدید را با تحولات زیادی با نام بازی Call of Duty Ghosts روانه بازار کند تا این سری از بازی های بیشتر در دل گیمرها جای بگیرد.

روند داستان بازی Call of Duty Ghosts با نسخه های قبلی بسیار تفاوت پیدا کرده است بهتر است بگوییم که ادامه نسخه های قبلی نیست. داستان این نسخه توسط Stephen Gaghan برنده ی اسکار فیلم Traffic نوشته شده است و بر خلاف قسمت های گذشته ی Call of Duty این بار شاهد داستانی عاطفی تر و تیره تر می باشیم. داستان بازی Call of Duty Ghosts از آنجایی شروع میشود که ده سال از فاجعه که بر آمریکا رخ داده است میگذرد و دیگر کسی این کشور را ابر قدرت نظامی جهان نمیداند و همه منابع از بین رفته و اقتصاد آن نابود شده است و حالا کشورهای آمریکای جنوبی به ابر قدرت نظامی تبدیل شده اند و قصد حمله به آمریکا را دارند تا باقی مانده منباع این کشور ار غنیمت ببرند. حالا گروهی از سربازان باقی مانده special ops forces تصمیم میگیرند به سردستگی دو بردار, که نقش اصلی گروه Ghosts را دارند جلوی حمله دشمن را به خاک کشورشان بگیرند. و در کل هدف اصلی این گروه عدم نابودی آمریکا است.

 

از ویژگی های دیگری که به بازی Call of Duty Ghosts اضافه شده و حتی در نسخه های قبلی نبوده است این است که شما میتوانید از سگ ها به عنوان کمک استفاده کنید. شما میتوانید به وسیله ای که به گردن سگ ها بسته شده است آن ها را کنترل کنید و به وسیله ی آن ها به جاهایی که نمیتوانید نفوذ کنید و یا خطرناک است رفته و عملیات های خود را انجام دهید. پس اگر از علاقمندان به سری بازی های ندای وظیفه هستید فرصت دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای کامپیوتر را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود از دست ندهید.                                                                                                                                   

amir بازدید : 134 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)
             نرم افزار امنیتی

OpenPuff یک نرم افزار حرفه ای با ویژگی های منحصر به فرد برای پنهان کردن فایل ها و اطلاعات می باشد. شما می توانید برای انتقال اطلاعات بسیار حساس خود از این نرم افزار استفاده کنید. ممکن است برای جلوگیری از دسترسی سایر افراد به فایل های محرمانه خود، آن ها را رمزگذاری و یا حتی مخفی کنید. اما زمانی که فایل های خودتان را مخفی می کنید با یک جستجو در ویندوز قابل دسترسی هستند و راه چندان مطمئنی نیست. OpenPuff ابزاری رایگان و قابل حمل (بدون نیاز به نصب) است که به شما امکان می دهد تا بتوانید فایل های محرمانه خود را درون فایل های دیگر جاسازی کنید. شما می توانید به راحتی فایل های خودتان را درون تصاویر، فایل های صوتی و یا حتی ویدئو جاسازی نمایید. این برنامه برای رمزگذاری روی فایل ها از 3 رمز عبور استفاده می کند. این نرم افزار از پسوند های فایل های تصویر نظیر BMP, JPG, PCX, PNG, TGA و ...، فایل های صوتی AIFF, MP3, NEXT/SUN, WAV و ...، فایل های ویدئویی 3GP, MP4, MPG, VOB و ...، فایل های فلش ادوبی FLV, SWF, PDF و ... پشتیبانی می کند. این نرم افزار از لایه های امنیتی، رمزگذاری و کدگذاری حرفه ای برای امنیت اطلاعات شما استفاده می کند

amir بازدید : 115 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود Steganos Safe v14.1.0 Revision 10270 - نرم افزار حفاظت از اطلاعات محرمانه

پنهان سازی اطلاعات در كامپیوتر ها همیشه یكی از معضلات كاربران كامپیوتری بوده است. به طوری كه با اضافه شدن امكانات جدید امنیتی به ویندوز XP از طریق ایجاد کاربر های گوناگون این مشكل هنوز پا بر جا مانده و مشكل كاربرانی كه به صورت مشترك از یك سیستم استفاده می كنند را حل نكرده است. از این رو كاربران به روش های ابتكاری خود روی آورده و هر یك به روش های مختلف از اطلاعات خود حفاظت می كنند بعضی از این روش ها عبارتند از: فشرده سازی اطلاعات از طریق برنامه های مختلف فشرده ساز و قرار دادن پسورد به روی آن ها، پنهان سازی اطلاعات در ویندوز از طریق قابلیت Hidden، پنهان كردن درایو ها از طریق ویرایش در رجیستری و ... از آنجا كه این ترفند ها در بین بسیاری از كاربران استفاده می شود، روش های مختلف خنثی نمودن آن ها و درنتیجه نفوذ به اطلاعات نیز به راحتی در دسترس و امكان پذیر می باشد.

amir بازدید : 84 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود بازی استرتژیک اندروید Empire Four Kingdoms امپراتوری چهار پادشاه که برای حفظ قلمرو خود باید دیپلماسی قوی را پیش بگیرید و با استفاده از استراتژی جنگ از قلعه و قلمرو خود محافظت کنید برای بزرگ کردن هر چه بیشتر قلمرو و قلعه خود باید دشمنانه بیشتری را در سرتا سر دنیا از بین ببرید و امتیازات زیادی را جمع آوری کنید از ویژگی های دیگر این بازی اندروید می توان به رایگان بودن و گیم پلی عالی آن اشاره کرد.

دانلود Empire Four Kingdoms بازی استراتژی امپراتوری چهار پادشاه برای اندروید
 
 
برای دانلود بازی استراتژی empire four kingdom برای اندروید به ادامه مطلب برید.
  
amir بازدید : 103 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (1)

دانلود فیلم  Skyfall  با لینک مستقیم

دوبله و سانسور شده

Fun3enter-Skyfall

 

لینک IMDB

امتیاز : ۷٫۸ / ۱۰

ژانر : اکشن ، ماجراجویی ، هیجانی

کیفیت :BluRay 720p

حجم :۱۱۰۰ MB

زمان : ۱۴۳ دقیقه

خلاصه داستان : در «اسکای فال» وفاداری جیمز باند به «ام» مورد آزمون قرار میگیرد و این زمانی است که گذشته «ام» فاش می شود و «ام آی ۶» (اداره اطلاعات خارجی بریتانیا) مورد حمله قرار میگیرد. در همین حال ۰۰۷ باید تهدیدها را خنثی کند، بی آنکه برای اش مهم باشد این کار به لحاظ شخصی چقدر برایش هزینه دارد…

 

 

درباره ما
سلام به سایت وب یو خوش آمدید! این سایت سعی دارد تمامی مطالبی که مورد نظر شماست در سایت قرار دهد . به امید روزی که مورد رضایت شما قرار بگیریم!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 597
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 427
  • بازدید سال : 19,629
  • بازدید کلی : 116,975
  • کدهای اختصاصی