loading...
وب یو | سایت تفریحی سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
web-you بازدید : 134 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

شکلات بخورید و لاغر شوید!

یافته جالب و مهم محققان علوم غذایی در سال ۲۰۱۳ چه بود؟

شهرخبر، در پایان هر سال میلادی دانشمندان نتایج تحقیقات و دستاوردهای تازه شان را به گوش دنیا می رسانند به این امید که شاید سبک زندگی مردم تغییر پیدا کند و بهتر شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند اطلاعات علمی شما دست اول باشد و از نتایج این تحقیقات به نفع سلامت شما استفاده کنند این اطلاعات اختصاصی شما هستند!

۱. امگا۳ همیشه هم خوب نیست

گاهی وقت ها آنقدر درباره نکات مثبت خبرسازی می شود که یادمان می رود نگاهی هم به ویژگی های منفی بیندازیم. نتیجه این شک کردن درباره امگا۳ نشان داد مصرف بیش از اندازه این ماده باعث تغییر عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود و سیستم دفاعی نمی تواند ویروس ها و باکتری ها را دفع کند! دانشمندان گفته اند مصرف همزمان غذاهای دریایی، مکمل های غذایی امگا۳ و استفاده از مواد غذایی غنی از این ماده، مثل تخم مرغ یا آب پرتقال می تواند خطر افت کارکرد سیستم ایمنی را به دنبال داشته باشد.

نکته تکمیلی: حتی بهترین مواد غذایی هم اگر بی رویه مصرف شوند نتایج معکوس می دهند

web-you بازدید : 80 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

یاهو : عمق فاجعه بیش از انتظار است

 

شرکت یاهو که به تازگی مورد حملات امنیتی قرار گرفته بود به تازگی اعلام کرد که گستره آسیب وارده از بدافزارهای وارد شده با این شرکت بیش از حد تصور آنها بوده است.

در این رخداد کم سابقه صفحه اصلی یاهو به ویروس آلوده ده بود و به این ترتیب نا به آمار مسئولان این شرکت بیش از ۲ میلیون کاربر به ویروس آلوده شدند و اطلاعات شخصی آنها در شبکه اینترنت به سرقت رفت. ابیشتر این جمعیت از مردم اروپا بودند و  بیشترین آسیب هب کشورهای انگلستان، فرانسه و رومانی وارد شده است.

 

جالب اینجاست که یاهو اعلام کرده است که کاربران سرویس‌های یاهو در بازه‌ زمانی ۲۷ دسامبر تا ۳ ژانویه مورد تهاحم امنیتی قرار داشتند و این شرکت قادر به برطرف کردن ایراد نبوده است. البته بنا به گفته یاهو کاربرنی که با موبایل یا مک به سایت یاهو مراجعه کرده‌اند  از آسیب در امان بوده‌اند.

web-you بازدید : 78 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

Masoud Saeedi – Kaboos

دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی کابوس از مسعود سعیدی

 

ترانه : مسعود سعیدی تنظیم : سعید انصار

 

دانلود آهنگ کابوس با صدای مسعود سعیدی

 

برای دانلودآهنگ کابوس با صدای مسعود سعیدی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


web-you بازدید : 76 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

درمان جوش صورت در دوران بلوغ

جوش صورت شايع ترين مشکل پوستي است. جوش در بخش هايي از پوست که داراي غده هاي چربي است ديده مي شود وبيشترين زمان شيوع آن مربوط به سنين بلوغ است. بروز اين بيماري در پسرها و دخترهاي جوان به اين علت است که پاره اي از هورمون ها تغييراتي را در پوست به وجود مي آورد.

 

هورمون جنسي مذکر به نام تستوسترون در مردها بيشتر از زن هاست. در دوره بلوغ ميزان اين هورمون در هر دو جنس افزايش پيدا مي کند. تستوسترون باعث بزرگ شدن غده هاي چربي مي شود علاوه بر اين سلول هايي که در مسير منافذ پوست قرار دارد، کراتين بيشتري توليد مي کند.

 

 

کراتين پروتئين سولفورداري است که اساس شيميايي ناخن و مو را تشکيل مي دهد. از مواد غذايي موثر در درمان جوش، مي توان به سبزي ها، ميوه ها ، حبوبات و دانه هاي غذايي اشاره کرد. همچنين تمام غذاهايي که داراي شکر تصفيه شده يا غليظ است بايد از رژيم غذايي بيمار حذف شود. افزون بر اين بايد از مصرف غذاهاي حاوي چربي ترانس مانند مارگارين، کره و ... اجتناب کرد.

web-you بازدید : 81 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

پیامک تبریک میلاد پیامبر و امام صادق(ع)

نام احمد،نام جمله انبياست
چون که صد امد،نود هم پيش ماست
ميلاد نبى رحمت (ص)مبارک باد
 

اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق (ع), پیامک میلاد پیامبر

 اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق (ع)

 

ميلاد گل بوستان نبوى،وام دار شيعه علوى،امام جعفر صادق(ع)مبارک باد

 

برای خواندن بقیه پیامک تبریک به ادامه مطلب مراجعه کنید.


 

 

web-you بازدید : 99 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

 

دلایل گرایش به جنس مخالف!؟

عشق، پدیده ای هیجانی و اعجاب انگیز است که بیشتر مردم جهان را درگیر خود می کند.

رابطه دوستی و صمیمیت یعنی توانایی در میان گذاشتن افکار و احساسات با یک دوست. در یک رابطه صمیمی، فرد احساس راحتی می کند و اطلاعاتی راجع به خود در اختیار دیگری قرار می دهد. گونه ای از این رابطه دوستی و صمیمیت مربوط به جنس مخالف می شود.

 رویکردهای گوناگون، تلاش هایی برای تبیین دلایل و عوامل زمینه ساز گرایش به جنس مخالف داشته و هر یک از منظری به این مسئله نگاه کرده اند اما آنچه می توان در همه این رویکردها و نظریه ها یافت، بیان این است که «گرایش به جنس مخالف امری کاملا طبیعی و سالم است». با این حال در این مقاله سعی خواهیم داشت از منظر روانشناسی دلایل گرایش به جنس مخالف را برای شما شرح دهیم.

 وارد شدن به سنین نوجوانی

عشق، پدیده ای هیجانی و اعجاب انگیز است که بیشتر مردم جهان را درگیر خود می کند. دلباختگی و عشق برای اولین بار در دوران بلوغ، احساس و معمولا با یک نگاه شروع می شود. از این رو، خاطرخواهی و تمایل به غیرهمجنس در نوجوانی طبیعی است و نوجوانان با فشار زیادی برای داشتن رابطه با غیرهمجنس روبرو هستند. بسیاری از آنان، ساعت ها درباره خاطرخواهی که حتی او را هم نمی شناسند، به خیالبافی می پردازند و این خاطرخواهی را به عنوان عشق قلمداد می کنند در حالی که این دلباختگی احساس درازمدت و پایداری نخواهد بود.

 بیدار شدن تمایلات جنسی و میل به رابطه صمیمی

 

از دوران نوجوانی، احساسات جنسی با تاکید بیشتری نسبت به سنین قبلی افزایش می یابد و نوجوانان میل شدیدی برای برقراری رابطه صمیمی و عموما با غیرهمجنس پیدا می کنند. البته این گرایش در پسران و دختران متفاوت است، به طوری که پسران احساسات و تمایل روابط جنسی شدیدتری دارند، به سرعت تحریک می شوند و در روابط دوستی با غیرهمجنس بر جنبه های روابط جنسی تاکید می کنند، در حالی که نوجوانان دختر، تمایل زیادی به نشانه های عاطفی دارند.

 

برای خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

web-you بازدید : 83 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

کسب آرامش حتی در شرایط نامطلوب

در دنیای پرهیاهوی امروز تقریبا همه ما گاهی از یکدیگر می‌رنجیم، بی‌آنکه بخواهیم، یکدیگر را می‌آزاریم و در موقعیت‌ها و شرایطی قرار می‌گیریم که برایمان بسیار ناراحت‌کننده یا غیرقابل تحمل است. اما واقعا چرا اینگونه است؟

 

چرا اجازه می‌دهیم شرایط بیرون و اطرافیانمان اینگونه ما را آزرده‌خاطر و آسیب‌پذیر کند؟ در این میان چه‌کسی مقصر است؛ ما که شاید بیش از حد حساس شده‌ایم یا دیگران که به‌خود اجازه می‌دهند اینگونه با ما رفتار کنند؟ با اندکی تامل درمی‌یابیم که تقریبا غیرممکن است کاری کنیم که دیگران همیشه آنگونه که ما می‌خواهیم با ما رفتار کنند یا هرگز ناراحتمان نکنند. پس بهترین راه این است که نحوه پاسخ‌دهی خودمان را با شرایط بیرونی به‌درستی هدایت کنیم. اما توجه داشته باشیم که نباید به‌دنبال راه‌حل فوری بگردیم زیرا اگر می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم، باید با صبر و حوصله زیاد تکنیک‌های مناسبی را به‌کار ببندیم.

 

در واکنش و برخورد با دیگران هنگامی که بعضی احساسات مانند خشم، اضطراب، خستگی یا احساس گناه بر ما غلبه می‌کنند، نمی‌توانیم واکنش مناسبی داشته باشیم. مثلا اگر در یک مصاحبه شغلی یا هنگام گفت‌وگو با شخصی مهم بیش از حد دچار ترس، اضطراب یا نگرانی شوید، نمی‌توانید به‌گونه‌ای مۆثر و موفقیت‌آمیز عمل کنید. بنابراین از موقعیتی که در آن قرار گرفته‌اید می‌رنجید و آزرده‌خاطر می‌شوید.

 

 

هر روز هزاران عامل ناراحت‌کننده اطراف ما وجود دارد. اما اگر تصمیم داشته باشیم واکنش درستی در مقابل آنها داشته باشیم، نباید بگذاریم به راحتی ما را برنجانند. در واقع هیچ‌چیز نمی‌تواند ما را ناراحت کند، مگر اینکه خودمان اجازه دهیم این اتفاق بیفتد. بنابراین باید ببینیم در یک موقعیت ناراحت‌کننده چه عواملی باعث می‌شوند ما واکنش نامناسب یا تندی داشته باشیم. ابتدا به‌نظر می‌رسد وقتی در برابر موقعیت یا شخص خاصی قرار می‌گیریم احساس یا رفتار نامناسبی داریم که باعث رنجش یا اقدام نامناسبی از طرف ما می‌شود اما با بررسی بیشتر متوجه می‌شویم که این باورهای ما درباره رویدادها یا اشخاص مختلف است که نوع احساسات و رفتار ما را شکل می‌بخشد. باید ببینیم وقتی با موقعیتی دشوار یا شخصی سختگیر مواجه می‌شویم، قبل از اینکه به احساس یا رفتار خاصی برسیم چه کار می‌کنیم؟ برای توصیف کاری که در این بین انجام می‌دهیم واژه‌های زیادی وجود دارد؛ سریع واکنش نشان می‌دهیم، تصمیم می‌گیریم، تحلیل یا قضاوت می‌کنیم، موقعیت را می‌سنجیم و ارزیابی می‌کنیم و...

 

 

برای خواندن بقیه مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
سلام به سایت وب یو خوش آمدید! این سایت سعی دارد تمامی مطالبی که مورد نظر شماست در سایت قرار دهد . به امید روزی که مورد رضایت شما قرار بگیریم!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 597
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 591
  • بازدید ماه : 446
  • بازدید سال : 19,648
  • بازدید کلی : 116,994
  • کدهای اختصاصی